Jak uzyskać ulgę bóle stawów

To prawda, że jak wszyscy się starzejemy, nasze stawy bardzo wyraźnie nie są takie, jak kiedyś. Ból stawów może wystąpić z kilku powodów, takich jak poprzedni uraz, który ograniczył ruch lub ogólne “zużycie” choroby zwyrodnieniowej stawów, które zazwyczaj przychodzi z wiekiem.

Jakie zabiegi fizykoterapeutyczne będę przepisywany? Dwa z głównych celów fizykoterapii jest łagodzenie bólu i poprawy zakresu ruchu. Fizjoterapeuta stara się pomóc zwiększyć ogólny stan zdrowia i dobrego samopoczucia – i z tego powodu, zindywidualizowany plan leczenia zostanie stworzony dla konkretnych potrzeb. Twój plan leczenia będzie zależeć od charakteru stanu, objawów, stylu życia i ogólnego stanu zdrowia. Twój fizjoterapeuta może wybrać jedną z następujących opcji.

Techniki mobilizacji stawów

Techniki mobilizacji stawów mogą pomóc poprawić bezbolesny zakres ruchu i zwiększyć swoją funkcję. Możesz również skorzystać z technik mających na celu rozbicie wewnętrznej tkanki bliznowatej, które mogą tworzyć się na starych urazów i powodować przewlekłą sztywność.

Ćwiczenia rozciągające. Ćwiczenia rozciągające pomagają zranionym mięśniom i tkankom łącznym odzyskać dawną długość i zakres ruchu. Ćwiczenia te są również dobre dla utrzymania stawów stawowych z coraz sztywniejsze. R. I. C. E. RICE oznacza “odpoczynek”, “lód”, “kompresję” i “wzniesienie”.”Jeśli karmisz ostry uraz stawów, Twój Fizjoterapeuta prawdopodobnie przepisać ten protokół w celu zmniejszenia bólu i obrzęku.

Sztywność stawów i ból może rozwinąć się z wielu powodów. Na przykład, w ostrym skręceniu lub napięciu, mięśnie, ścięgna, lub więzadła lub staw może być uszkodzony. Może to spowodować bolesne i UNIERUCHAMIAJĄCE zapalenie. Jednak uszkodzenie tkanek miękkich nie musi wystąpić w dramatycznym wypadku — może również rozwijać się powoli przez kilka tygodni, miesięcy, a nawet lat.

Jeśli wybrany sport, praca, lub hobby powoduje powtarzalnie przeciążenia niektórych stawów, może skończyć się z przewlekłym zapaleniem ścięgien lub kaletki. Czasami możesz nawet rozwinąć ból tkanek miękkich od nic nie robiąc. Na przykład, stan zwany adhesive capsulitis, znany również jako “zamrożone ramię,” może spowodować ramię stać się bezużyteczny, jeśli miałeś ramię w temblaku przez długi czas.

Sekret bólu stawów – ćwiczenia

Być może najczęstszą przyczyną bólu stawów i sztywności jest choroba zwyrodnieniowa stawów. Każdy się starzeje, a stan ten zwykle wynika z wieku związane pogorszenie chrząstki między kośćmi w stawie. Inną popularną formą zapalenia stawów jest reumatoidalne zapalenie stawów, które jest bolesne i szkodliwe wspólne stan spowodowane przez problemy autoimmunologiczne.

Jeśli nadal szukasz sposobu na zmniejszenie bólu stawów i poprawę mobilności, nie szukaj dalej! Nasi licencjonowani i oddani fizjoterapeuci chętnie spotkają się z Tobą na konsultację, aby omówić, w jaki sposób nasze zaawansowane metody mogą pomóc Ci znaleźć ulgę. Zaplanuj konsultację już dziś, aby rozpocząć właściwą drogę ku leczeniu i bezbolesnemu życiu!

Ból stawów pulsuje, boli i boli. Może to sprawić, że dwa razy zastanowisz się nad codziennymi zadaniami i przyjemnościami, takimi jak szybki spacer, podnoszenie toreb na zakupy lub granie w ulubionym sporcie. Ostre przypomnienia o ograniczeniach pojawiają się szybko i szybko, praktycznie za każdym razem, gdy się poruszasz.

Jak ćwiczenia mogą pomóc

Ignorowanie bólu nie sprawi, że zniknie. Ani unikanie wszystkich ruchów, które wywołują dyskomfort. W rzeczywistości, ograniczanie ruchów może osłabić mięśnie, compounding wspólne problemy, i wpływają na postawę, rozpoczynając kaskadę dalszych problemów. I chociaż leki przeciwbólowe i zimne lub gorące opakowania mogą oferować szybką ulgę, poprawki takie jak te są tylko tymczasowe.

Natomiast odpowiedni zestaw ćwiczeń może być długotrwałym sposobem na oswojenie bólu kostki, kolana, biodra lub barku. Praktykowane regularnie, wspólne treningi bólu mogą pozwolić na odroczenie — lub nawet uniknąć-operacji na problem stawu, który pogarsza się od lat poprzez wzmocnienie kluczowych mięśni wspomagających i przywrócenie elastyczności. Z biegiem czasu może się okazać, że ograniczenia, których nauczyłeś się obejść, zaczną się zmniejszać. Zadania i okazje do zabawy, które zostały usunięte z twojego repertuaru z konieczności, mogą również wrócić do zasięgu.

Poza korzyściami dla stawów, coraz bardziej aktywny może pomóc pozostać niezależnym długo w późniejszych latach. Regularna aktywność jest dobra dla serca i wyostrza umysł. Obniża ciśnienie krwi i podnosi morale, łagodzi stres i redukuje zbędne kilogramy. Co najważniejsze, zmniejsza to ryzyko przedwczesnej śmierci. Wszystko to można osiągnąć w wygodnym tempie i bardzo niskim kosztem pieniędzy lub czasu.

Jak naturopath zbliża się do łagodzenia bólu stawów. Pacjenci często przychodzą do mnie po wizycie u lekarza na ból stawów, więc pierwszą rzeczą, którą pytam, jest to, jakie badania zostały wykonane przez lekarza. Proste badania krwi mogą sprawdzić choroby, które są związane z bólem stawów, takich jak toczeń i reumatoidalne zapalenie stawów, podczas gdy rentgen może szukać problemów strukturalnych ze stawem. Ważne jest, aby je wykluczyć, aby wiedzieć, jak najlepiej podejść do problemu i czy skierować kogoś do bardziej odpowiedniego pracownika służby zdrowia.